2014. augusztus 11., hétfő

Egy délután+WC papír guriga=Csodás faldísz

Sziasztok! :) Tegnap délután volt egy kis na jó sok szabadidőm, nem kellett semmit se csinálni és rájöttem a falamon lévő nagy szürke folttal valamit kezdeni kell valamit ami a konnektor bekötés miatt keletkezett. Így elkezdtem a neten dekorációk után keresgélni. És megláttam egy csodálatos virágokkal borított falat. Ahogy nézegettem egy pár perc után rájöttem, hogy én már láttam ezt a díszt egy oldalon, és mivel volt pár WC papír gurigám, gondoltam nekilátok. Amit most láthattok az 8 db gurigából van, de valószínűleg még fogok hozzá csinálni, mert a falon, elég kicsinek tűnt. Az általam használt ragasztót is megtaláljátok a képek között, de természetesen jó hozzá bármilyen más hobbi ragasztó, ragasztópisztoly.
Puszi,
         Aggie

Ez lenne a folt amit elakartam valamennyire fedni. Szerintem nagyjából sikerült is.



Ezt a ragasztót használtam. Átlátszóra szárad, 490 Ft Siófokon az Átriumban lévő papírboltban.

Ez az első négy guriga eredménye.


És ez lett 8 gurigából.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése