2014. augusztus 21., csütörtök

Egy két há ZUMBA

Este 9-kor egy fárasztó zumba óra után született meg ez a bejegyzés. A zumbáról már biztosan sok mindent hallottatok, de minden téveszmét, pletykát félre téve csak a saját magamon érzett igazságot fogom elmondani nektek. :)

Először is tisztázzuk mi is az a Zumba. A Zumba az aerobik és a latin-tánc keveréke. Nagyon jól megmozgatja az egész testet. A Zumbában megtalálhatóak a salsa, cumbia, flamenco és a hastánc mozdulatai is.
A Zumba nagyszerű kikapcsolódás. Oldja a stresszt és feltölt energiával, miközben teljesen elfáradsz. Fogyókúrához vagy életmódváltáshoz is ajánlják, mert egy óra intenzív Zumbával közel 700 kalóriát égethetünk míg egy óra szexszel csupán 400 kalóriát. Így ha odafigyelünk az étkezésre és a Zumba mellett mást is sportolunk biztosan meglesz az eredménye.



És jöjjön a saját tapasztalatom a Zumbáról:

Az én lakóhelyemen 2012 júliusában indult a Zumba oktatás. Ekkor kezdtem vagyis már több mint 2 éve Zumbázom. Persze nekem is voltak kihagyásaim, de azok is inkább a téli időszakokban amikor tudjátok, legszívesebben csak feküdnél a meleg takaró alatt miközben forró csokit vagy teát kortyolgatsz. Na én ilyenkor pontosan ezt csináltam. 
A 2 év alatt a koordinációm jelentősen fejlődött ahogyan az erőnlétem is. Egyre jobban bírtam az órákat amik kezdetben 50-60 percesek most már pedig 80-100 percesek. Próbálom minél nagyobb erőbedobással csinálni a feladatokat egész óra alatt. Az oktatónk nagyon kedves mindig támogat minket és buzdít, hogy megtudjuk csinálni. Ami az alakomat illeti olyan nagy változások csak a Zumbával nem voltak csak akkor amikor a Zumba csak kiegészítő sport volt.
Valamint a két legjobb dolog a Zumbában szerintem a ruha és a mozgás. Ugyanis fantasztikus ruhákba lehet öltözni Zumba órákon. Leggings és fölé egy mini szoknya (persze valami lenge nagy mozgás szabadságot biztosító) edzőcipővel és sportmelltartóval vagy egy bő fazonú felsővel/toppal. Ide bármit felvehetsz a feneket szabadon hagyó rövid gatyától elkezdve a melegítőnadrágig. 
Írtam még a mozgást ami először érthetetlen lehet. Most elmagyarázom. A mozgás nagy része szexi mozdulatokból áll, ami által mi is nőiesnek, szexinek érezhetjük magunkat. Így az önbizalmunk is növekedhet. Valamint e sport által kedvet kaphatunk  a további mozgásra is, ami ugye a testünknek, szervezetünknek is nagyon fontos.


Zumba ruha:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése