2014. március 24., hétfő

1 minute

Hali :) Szóval csak azt szeretném elmondani, hogy nagyon sajnálom amiért még nem volt semmi új már három hete.:( Tényleg nagyon sajnálom.....de nagyon elfoglalt voltam, és ha géphez kerültem akkor is csak a legfontosabbakat néztem meg. :( Na mindegy. Kettő azaz három bejelenteni valóm van.
1.: Régebben elkezdtem írni egy Justin Bieber Fanfiction-t amit abbahagytam, de most ismét folytatom egy csoport keretében, szóval ha van kedvetek nézzetek be: mylifeasnewlife.blogspot.hu
2.: Még egy blog: 2 hete elkezdtem egy új edzésprogramot ami Insanity névre hallgat. A program 63 napos....és ha több információt szeretnél megtudni nézd meg az oldalam: my63daysinsanity.blogspot.com
3.: És a harmadik hír, hogy remélhetőleg hétvégén fogok hozni valamilyen divattal kapcsolatos bejegyzést. :)

Aloha, kitartás: Aggie 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése