2014. február 27., csütörtök

Cikk #1

Sziasztok!! :) Szóval igen tudom nem cikket ígértem, de ezt tegnap írtam ERRE a blogra, mint társszerkesztő és szeretném ha elolvasnátok és véleményeznétek. :)

Puszi: Aggie

A Blogger világban elég sok minden miatt szoktunk ítélkezni, főleg ha egy kezdő bloggerről van szó. Leggyakrabban a kinézet miatt ítélkezünk vagy a bevezető miatt. 
Így voltam ma én is. Cserék között(nem itt) láttam egy blogot aminek elég jó címe volt és a kinézete sem volt annyira rossz, lejjebb görgettem és a következőket láttam
"Két lány elköltözött Londonba...."
Máris kiléptem, mert bár imádom a One Direction-t elegem van már a sok 1D blogból!! 
Szóval amikor ezt a pár szót megláttam akkor elátkoztam az egész Blogger-t meg a blog íróját is, (természetesen jogtalanul de mindegy), hogy miért szaporítja a  Blogspot-ot még egy 1D-s bloggal...pedig lehet, hogy a történet jó lett volna.

A lényege ennek talán csak az akart lenni, hogy NE ítélkezzünk alaptalanul (igen, tudom hogy most én is ezt csináltam) , mert lehet, hogy valami fontos dolgot szalasztunk el a látszati, felszínes képe miatt!


És egy ezzel ellentétes dolog:  ELÉG AZ 1D FANFICTION-BÓL! -----> Ezt nem bántásnak mondom, és nem is azért mert utálom az 1D-t hanem, mert szinte már mást sem lehet találni.Persze vannak nagyon szép, kidolgozott, érdekes fanfiction-ok de ebből már elég kevés van...Véleményeket örömmel olvasok komentben vagy Chat-ben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése