2014. február 8., szombat

Cikis sztorik

Sziasztok! :) Most egy pár cikis sztorit hoztam a Neon-ról.
Ha veletek is történt már valami cikis amin ma már röhögsz akkor küldd el és ha 3-4 darab összejön csinálok nekik külön bejegyzést!:)



Kategória: Szerelem

Szia, szépségem!

A buszon mellettem ült egy nagyon helyes srác, két haverjával: 4 személyesben ültünk, a srác mellettem a haverjai előtte.
Beszélgettek. Csak hallottam, nem néztem oda. A kiszemelt egyszer csak hirtelen megszólalt hangosabban: "szia szépségem!" én meg nem mertem ránézni, elpirultam, és mondtam hogy "ööö szia, nem vagyok szépség, de azért köszönöm" nevettem zavartan. És akkor a haverjai elkezdtek röhögni, én meg nem értettem, úgyhogy ránéztem a srácra.

Telefonált! Én meg azt hittem, hogy nekem mondja a szépségeset. Azonnal felálltam és leszálltam...


Megtudta!!

Pedig azt gondoltam, hogy már tudta!

Az osztályomból van egy fiú, aki nagyon helyes, sokaknak tetszik, köztük Nekem. Egy szép péntek délután a barátnőm kerek perec odament a barátomhoz, és megmondta, hogy szerelmes vagyok Belé. Azt hittem már tudta, de úgy látszik nem, mert röhögött egy nagyot, és egyből rohant a haverjaihoz. Annyira égő volt... szerencsére péntek, és órák után volt. Azóta cikiznek..

Jól beégettek a barátnőim!

A nevemben írogattak!
Szilveszteri buliban voltunk a barátnőimmel, és hát a csajok eléggé becsiccsentettek (nekem csak alkoholmentes gyümis sört lehetett innom, mert antibiotikumot szedek). Szóval valahogy a kezükbe került a telóm, és mivel virult a fejük az a csodálatos ötletük támadt, hogy random hülyeségeket írogassanak akárkinek a facebookon a nevemben. "szívesen bepárásítanám a szemüveged te kis szexi kandúr." ezt a kiszemeltemnek küldték.

Kategória: Szex

Leszólt a srác!

A tábor cuki fiúja eléggé beégetett!
Táborban egyenruhában kellett lenni. Én és a legjobb barátnőm irtóra hasonlítunk. Egyszer a tábor cuki fiúja a kezembe nyomott egy cetlit: gyere éjfélkor a szobámba, kívánlak! Én nagyon csodálkoztam, de elmentem ezer örömmel. Másnap is kapok cetlit, egy mosollyal: gruppen éjfélkor nálam. Barátnőm is kapott. Éjfélkor ott taliztunk sokan (a nem prűdek). Erre a barátnőmet és engem azután meghívott újra, de csak külön, külön én ott vártam a szobájában, erre mondja a barátnőmnek hogy nem olyan jó mint két napja. Én meg égőfejjel mondtam, hogy két napja én voltam. Erre mondott pár csúnya szót, meg hogy neki a barátnőm tetszik, én a prűd haverjának tetszem, aki csak olyanokkal járna, aki jó az ágyban, ás megkérte a fiút, hogy teszteljen!

Lefeküdtünk - eltört az ágy!

A szülei bejöttek a nagy zajra!
A barátommal megbeszéltük, hogy nála töltöm a hétvégét. Pénteken mentem hozzájuk, este filmezés után a szobájában kötöttünk ki, és szeretkezni kezdtünk. Mindketten nagyon fel voltunk izgulva, a film miatt ezért elég hevesen csináltuk, amikor hirtelen leszakadt alattunk az ágy. A nagy zajra bejöttek a szülei, mi meg ott fetrengtünk meztelenül. Hát égett a pofám rendesen.

Botrányos osztálykirándulás!

Meglátott minket a tanár!
Már az első hét óta tetszünk egymásnak az egyik osztálytársammal, de soha nem volt semmi több köztünk, mint barátság. Azóta eltelt bő két év, nekem volt két barátom, nem nagyon gondoltunk egymásra azon kívül, hogy jóban voltunk. Aztán eljött a 11-es osztálykirándulás, ami, mint minden ilyen esemény, nem arról vált híressé, hogy olyan sokan józanok maradtak. Hát, mi is ittunk, kicsit többet is a kelleténél, és kicsúszott a kezünkből az irányítás. A második estén, amikor a többiek a tábortűznél énekeltek, mi bementünk abba szobába, ahol három osztálytársnőmmel laktunk, és hagytuk, hadd történjenek a dolgok. Az egyetlen baj az volt, hogy elromlott az ajtón a zár még előző nap, de erről elfeledkeztünk, és az osztályfőnökünk, aki mellesleg egy 50 körüli férfi, ránk nyitott és felkapcsolta a lámpát, így minden részletet tisztán látott. Amikor észrevett minket, csak annyit mondott, hogy öltözzünk fel, és kiment. Szerencsénkre nem csinált belőle botrányt, de a tudat, hogy az osztályfőnököm látott meztelenül, életem végéig kísérteni fog. Arról nem is beszélve, hogy még van egy évünk, és minden alkalommal, amikor ránézek, ég a pofám és szörnyen érzem magam.

Szülinapi ajándék...

Vibrátort kaptam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése