2013. december 30., hétfő

It's party time~Szilveszter

Sziasztok! :) Szóval ezt a bejegyzést tegnapra ígértem, de szerintem ma sem vagyok el késve. Mint említettem az előző részbe is szilveszteri ruhákat, sminkeket és programokat fogok bemutatni/ajánlani nektek! :) Remélem hasznos lesz és tetszik majd nektek is! :)

Aloha: Gii



1: Szilveszteri ruha összeállítás lányoknak


  • Akik otthon maradnak: 


  • Akik barátnőnél/buliba lesznek: 


A ruha összeállítások sajátok, egyiket sem internetről szedtem!
Amikor szerkesztettem őket próbáltam arra törekedni, hogy én mit vennék fel. Próbáltam szinte minden ízlésteret figyelembe venni, ebben a négy összeállításban. Főleg a 3. 4. összeállításnál kellett nagyon a földön maradni, hisz ha elmegyünk bulizni mindig mi akarunk a legszexisebbek lenni, és ez sikerül is csak sok esetben e cél érdekében mindenünket kitesszük. A táska választásnál, vegyük figyelembe azt, hogy egész este rajtunk lesz és nem szeretnénk ha pillanatok alatt elzsibbadna tőle a vállunk, de azért mégis akarjuk érezni, hogy rajtunk van. 

2: Szilveszteri ruha összeállítás fiúknak


3: Szilveszteri smink

Mivel én nem vagyok egy nagy sminkelő mester ezért inkább egy videót ajánlok nektek, amin tökéletesen érthetően van bemutatva a szilveszteri csili-vili smink.


4: Szilveszteri programok otthonra

Szóval, ha te is inkább az otthon ülős típus vagy, akkor jó helyen jársz. A következő programokat a családdal vagy a barátnőkkel is megcsinálhatjátok, a lényeg érezzétek jól magatokat!

-Karaoke: Mindegy, hogy jó a hangotok vagy sem, tegyetek be számítógépen vagy tévén egy kedvenc számotokat és mehet a bulizás. Ha megvan hozzá az alap hangulat, csinálhattok csapatokat is vagy X-Faktorozhattok is. Válasszatok ki létszámtól függően 3 vagy 4 "mentort" majd sorban énekeljetek el egy-egy számot és mehet a zsűrizés.

-Ha kisebb lánytesókkal vagy akkor a következő program biztos nagyon fog tetszeni nekik: Ha az est további részében sem mész sehova akkor add a lányok kezébe a sminktáskád és engedd meg hogy kisminkeljenek. Ha végeztetek akkor te is csinálhatsz egy szép kis sminket a kicsiknek biztos értékelni fogják.

-Filmnézés: Ha semmihez nincs kedved akár családdal, akár barátokkal, vagy nagyon rossz esetben egyedül takarózz be, egy bögre meleg ital, jó társaság valamint egy-két jó értelmetlen vígjáték és már indulhat is az este.

5: Szilveszteri programok azoknak akik mennének valahova

Ehhez nagyon nem tudok semmit se fűzni, de hogy ne legyen ilyen rövid, és hogy ne maradjatok teljes tudatlanságba összeszedtem pár szórakozóhelyet Budapestről valamint a nagyobb városokból.

Budapest:  -Vörösmarty tér: Délután ötórás kezdettel kezdődik az Uniós Zenei Váltó Dalokkal, 7 órától lézershow majd fényjáték.Fellép a Marshall együttes, Török Ádám és a MINI, a Beat Box. 
                  -Oktogon: Pege Quartett-tel indul szintén délután 5 órakor, majd 6 órától a Boleró együttes, 7 órától pedig Uniós Zenei Váltó Dalokkal utazás Európába. 10 órától a Danubius koncertjei( Best of Zenekar), éjfélkor tűzijáték majd a Back II Black zenekar élő koncertje, ezt követően pedig utcabál lesz. 

Székesfehérvár: Az Albabar-ban ( Rákóczi út 1.) házibuli lesz az év felejthetetlen alba slágereiből, valamint a legforróbb nyári kedvencek lesznek. Éjfélkor pezsgő utána pedig folytatódik a buli.

Eger: Táncos-zenés szilveszteri buli a főtéren (Dobó tér). Koncertekkel és utcabállal.

Zalaegerszeg: Látványos tűzijátékkal és koncertekkel. (Dísz tér)

Miskolc: (Hősök tere) 7 órától Sky Fanatic koncert, 8 órától Reflex együttes, 9 órától utcabál, 1/2 11 Compact Disco, éjfélkor Himnusz utána utcabál Dj Astro-val

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hát én ennyi lettem volna 2013-ra valamint ebben a részben. Remélem a programok nem túl unalmasak. Ha tetszett komentáljatok, iratkozzatok fel.


B.U.É.K.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése